Khamis, 21 Mac 2013

PANAS MELETUP !!! Ini Sebab nya Ramai Yang Datang Ke Program2 Umno



Memang UMNO sudah betul betul nazak.Setiap kali kunjungan pemimpin tertingi umno untuk berkempen menjelang pilihanraya ini pasti akn 'memaksa' rakyat untuk meramaikan jumlah rakyat yang hadir ke program
mereka.Terutamanya kalau yang datang berkempen itu ialah najib dan muhyidin.

Dengan muka tak tahu malu nya,media media2 pencacai umno akan menghebahkan pada rakyat bahaya kunjungan pemimpin umno itu mendapat sambutan 'hangat' dari rakyat.Ini lah yang di katakan menipu diri sendiri.

Jentera jentera kerajaan di gunakan sepenuh nya untuk membantu kempen2 umno dan untuk memeriahkan lagi kedatangan pemimpin2 umno berkempen menghentam parti pembangkang.



Terbaru,Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) telah diguna kan si bangsat umno untuk meramaikan kedatangan rakyat ke program2 politik umno.

Esok,22 hb march,bertempat di padang bola kampung rhu rendang,Marang,Terengganu, Muhyidin Yasin di jadual kan akan datang.

Yang bangang nya ialah, penerima wang kebajikan yang sepatut nya telah menerima wang mereka kelmarin, terpaksa hadir ke program muhyidin esok.

Dan yang lebih bangang nya lagi ialah pihak JKM tidak memaklum kan kepada semua penerima bantuan bahawa pemberian wang yang sepatut nya 20 hb march telah di tunda pada 22 hb march.

Yang kesian nya  ramai orang orang tua yang tinggal di kawasan pendalaman telah datang pada 20 hb march ke dewan majlis daerah marang terpaksa balik semula bila dapat tahu majlis telah di tunda..

Jahat sungguh puak2 umno ini,kerana ada antara mereka yang datang menumpang orang,ada yang datang dengan prebet sapu dan ada juga yang datang naik teksi!!

Ini lah hasil kerja2 bangsat umno,demi mahu 'meramai'kan rakyat hadir ke program umno,sanggup puak2 ini menyusahkan orang orang tua dan miskin.

Macam ini nak suruh rakyat pangkah umno lagi?? Balik awal lah umno kali ini.....


1 ulasan:

  1. itu belum guna anak2 kurang upaya yg di pusat pemulihan dalam komuniti (PDK) semasa najib datang sabak bernam 8/3..diangkut berbas-bas dari seluruh selangor..dapatlah antaranya kain batik dan tshirt...taktik dulu2 jugak...tiada sebarang imbuhan untuk pdk..tak percaya gi cek dengan pdk di selangor kemana mereka pada 8/3 berbondong2 naik bas...

    BalasPadam