Rabu, 6 Februari 2013

VERY HOT !!! Nasha, Please Shut Up !!!



  Semakin hari isu pemecatan ustaz Nasha semakin hebat TV3 suku main kan.Setiap malam isu ini keluar dalam buletin utama tv3 suku.

Ustaz Nasha pula semakin hebat mengeluarkan kenyataan demi kenyataan.Populariti beliau sekarang ini lebih hebat daripada artis tersohor negara.

Dan yang terkini,yang terhangat di pasaran Nasha saran kan Pas keluar dari gabungan pakatan.Katanya Pas sudah lari dari perjuangan asal.

Najib pula duduk di sofa bersama isteri tercinta si Rosmah sambil pekena kopi '0' sedang asyik menonton 'kelentong' tv3 suku amat berbangga dan terharu kerana 'kawan baik' nya itu di lihat semakin hari,semakin 'pro umno'.



Dalam hati nya tentu berkata2, 'next time' dia akan ajak lagi ustaz Nasha meneman kan dia 'melancung' keluar negeri selepas ke Gaza tempohari.

Ustaz Nasha pula ketika ini sudah lupa bahawa pendapatan nya kini masih lagi bergantung daripada gaji sebagai 'Ahli Paelimen' atas tiket pas.

Sebagai seorang yang berpendidikan agama yang tinggi juga beliau sudah lupa tentang Firman Alah yang bermaksud,

“Dan jika engkau dilupakan oleh syaitan.” (Surah al-Aníam: 68) Ertinya jika syaitan menyebabkan kamu lupa untuk menghindarkan diri daripada majlis seumpama itu, kamu dimaafkan kerana sebab lupa. Bagaimanapun Allah berfirman yang bermaksud, “Maka jangan kamu duduk selepas ingat semula bersama kaum yang zalim itu.” (Surah al- An’am: 68)
Selepas kamu ingat akan amaran Allah, maka berkewajipan kepada kamu menghindarkan diri daripada majlis tersebut melainkan mereka tidak lagi bercakap menghina Islam, menghina hukum Allah SWT dan menghina Nabi s.a.w.

Ayat ini mengajar kita umat Islam, menjadi manusia mulia dan sukakan perkara yang mulia. Ia juga termasuk dalam perkara dakwah dan perjuangan.

Bukan sahaja mengajar umat Islam cintakan kemuliaan tetapi mengajar manusia sedar, bahawa orang yangmenghina Islam dan Nabinya s.a.w. adalah manusia yang jahat atau zalim bahkan kufur terhadap Allah SWT

Beliau telah lupa pada itu semua,kerana beliau sekarang di lihat amat rapat dengan Najib yang terang terang menolak Hudud.

Apa nak jadi ustaz Nasha? Sebagai bekas orang kuat no 2 dalam Pas dia di lihat amat 'pelik dan jelik' tunjukkan kemesraan dengan pemimpin2 tinggi umporno sekarang ini.

Jadi disini Ustaz Nasha di nasihatkan supaya duduk lah diam2,jangan kontroversi sangat atau dalam perkataan lain SHUT UP U!!!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan